eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi. Brać , czy nie brać.Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Date: Tue, 23 Feb 2010 12:43:37 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <hm0fn2$42$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hluj22$shg$1@news.task.gda.pl> <hlujud$b25$1@news.onet.pl>
    <hlul18$39v$1@news.task.gda.pl> <hluljq$ghk$1@news.onet.pl>
    <hlurcc$lqi$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hlv16e$in9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266926115 130 83.12.170.50 (23 Feb 2010 11:55:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Feb 2010 11:55:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlv16e$in9$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519313
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-22 23:41, Mithos wrote:
    > W dniu 2010-02-22 21:50, witrak() pisze:
    >> Fakt, karta generalnie jest przeciętna, ale jednak można wywalczyć
    >> bezopłatowość, no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony przed
    >> fraudem. Płaciłem kiedyś przez telefon ubezpieczenie za samochod (nieco
    >> ponad 3kpln) - po minucie telefon w sprawie autoryzacji. O powiadomieniu
    >> o próbie fraudu na łącznie 4kEURo i nieobciążeniu karty - pisałem
    >> niedawno. Zdarzały się telefony i na mniejsze kwoty (jak np. były
    >> podwójne płatności).
    >
    > Niedawno była na grupie historia, że Citi najpierw kazało spłacić
    > zadłużenie (dotknięte fraudem), a dopiero później rozpatrzyło reklamację
    > na korzyść klienta.

    No tak, czytałem, ale to ten przypadek jest zdecydowanie jednostkowy...


    >
    > Co do tego ich monitoringu, to jest on raczej symboliczny. Ja kiedyś
    > płaciłem za hotel, w mieście gdzie byłem pierwszy raz, ok 2,7k PLN i
    Hotel ma tę właściwość, że łatwo reklamować, bo go nie przeniosą ani
    nie zlikwidują w tydzień :-)

    > nikt nie zadzwonił. Dzwonili chyba aż dwa razy (zakup laptopa i
    > zegarka). Później nawet jak kupowałem coś droższego to zero odzewu ze
    > strony banku.
    A ileż to może kosztować taki zegarek 1-2 kpln ?


    >
    >> No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...
    >
    > Z Raiffeisen to chyba po prost ktoś rozdmuchał jakąś historię (jedna
    > ZTCP była taka, że klient zostawił kartę w kurtce w szatni i się do tego
    > przyzna więc nic dziwnego, że bank obciążył go za fraud).

    Nie, nie, chyba po prostu pierwsza nagłośniona sprawa zakończyła
    triumfalny pochód kart tego banku...

    >
    >> Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...
    >
    > Lada dzień wszyscy będą takie dawać...
    >

    Wiem :-(
    Gdyby nie płatności za granicą, pewni zlikwidowałbym pasek (do
    bankomatów jej nie używam).

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1