eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi Mastercard - czy mozna zmienic dzien zakonczenia cyklu? › Re: KK Citi Mastercard - czy mozna zmienic dzien zakonczenia cyklu?
  • Data: 2008-01-13 15:48:17
    Temat: Re: KK Citi Mastercard - czy mozna zmienic dzien zakonczenia cyklu?
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Raczko" 478a2c33$...@n...home.net.pl

    > mam KK Mastercard w Citku. Orientujecie sie moze, czy istanieje
    > mozliwosc zmiany dnia zakonczenia cyklu z nieco bezsensownego 16 dnia
    > kazdego miesiaca na inny dzien np. poczatek kazdego miesiaca (powiedzmy
    > 5 dzien)?

    Można. Na dodatek nie skracają, lecz wydłużają okres, czyli jeden z okresów
    trwać będzie nie o 10 dni krócej (co wydaje się normalne) lecz o 20 dni dłużej.
    No i ta zmiana nie kosztuje. Pod tym względem też nic im zarzucić nie można.
    Ja zmieniłem z 07 na 28 i pierwszy okres stosownie rozciągnięto, co mnie zdziwiło.

    Uznałem, że ociągają się z pierwszym wyciągiem i dybią na moje spóźnienie,
    ale okazało się, że wydłużyli okres, a wyciągi przysyłają bardzo szybko.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/