    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi dla studenta - kredyt na karcie?
    Date: Tue, 13 May 2008 23:53:53 +0200

    JasonKidd <j...@p...onet.pl> writes:

    > Witam,
    >
    > Mam kartę kredytową dla studenta w CITI z limitem 2 000
    > zł. Sprawdziłem teraz swój wyciąg i mam podaną tam minimalną kwotę do
    > spłaty oraz termin. Ale również jest taka informacja: ZAPŁAĆ TYLKO
    > TYLE I SKORZYSTAJ Z KREDYTU NA KARCIE. Co to może oznaczać? Że jeśli
    > spłacę to mogę znowu płacić kartą? Dodam tylko, że limit został
    > przekroczony i karta została zablokowana.

    Tu są 2 rzeczy:
    1. przekroczenie limitu. Kwotę przekroczenia spłać jak najszybciej
    (w przypadku Citi najpóźniej przed generowaniem następnego wyciągu)
    2. Kwota minimalna do spłaty - tyle wystarczy spłacić, żeby bank
    uznał, że jesteś "w porządku". Ale odsetki i tak naliczą.

    Generalnie, jeśli zadajesz pytanie "ile spłacić w przypadku KK"
    to odpowiedź jest "całą kwotę z wyciągu". Jeśli nie możesz/nie stać
    Cię, to znaczy zę KK nie jest (jeszcze) dla Ciebie.
    KJ

    PS. Uprzedzając: wiem, że czasami są biznesy o stopie zwrotu > niż
    oprocentwanie KK, ale zwykle tacy ludzie nie maja problemów z policzeniem,
    co się bardziej opłaca.