  • Data: 2010-04-09 07:20:04
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-08 22:18, Jacek Osiecki pisze:
    > Co mnie obchodzą przepisy? Bank jasno deklaruje, że ma je głęboko w dupie
    > a równocześnie dysponuje BTE dzięki któremu zrobi mi z kieszeni jesień
    > średniowiecza. Co mi po wygranej w sądzie po 5 latach, o ile w ogóle dotrwam
    > do tego momentu?

    Rozwiązaniem jest posiadanie takiego limitu na KK, żeby w razie czego
    nie zostać z jednym wielkim długiem.

    Ja osobiście oduczułem się posiadania sporych limitów, bo są mi one do
    niczego niepotrzebne (niebawem będę redukował ostatnią kartę ze sporym
    limitem). Skoro przez rok wydaję kartą ok 20-24k PLN, to na jaką cholerę
    mi np. limit 20-40k PLN ?

    Do normalnego funkcjonowania spokojnie wystarczy limit - średnia
    miesięczna pensja x 2, a trudno oczekiwać żeby w razie czego takie coś
    kogokolwiek zdruzgotało.

    Natomiast jak ktoś zarabia np. 2k PLN, a ma kartę z limitem 20k PLN lub
    więcej no to cóż, ryzykuje na własne ryzyko (jeszcze przy tak
    powszechnym w Polandzie braku oszczędności).

    --
    Mithos