  • Data: 2010-04-09 20:13:17
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In <news:hpnv16$m8s$1@news.onet.pl> kashmiri typed:

    > Wysyłają nieaktywne - nie trzeba uważać. Zadzwoń na dezinfolinię,
    > to wyślą jeszcze raz. Możesz też umówić się na odbiór w oddziale.

    Wszystko załatwione podczas rozmowy 'rezygnacyjnej'.
    Wyślą jeszcze raz, nawet od razu poprosili o ponowny kontakt, jeśli ta
    druga w ciągu 10 dni nie dojdzie. I sami bez pytania uprzedzili o czipie
    i PINie ;->
    W sumie rozmowa gładka, aż nie zdążyłam wyciągnąć argumentu o blokadzie
    wypłat gotówkowych (lektura grupy popłaca, fluidy 'nie chcę tej karty'
    wydzielałam dość intesywne).
    Ale w kwestii zwolnienia z opłaty najbardziej zaważyło chyba
    wcześniejsze normalne używanie tej karty. Nawet zdziwił mnie (i ucieszył
    oczywiście) dość niski limit.

    --
    Imka