  • Data: 2008-01-20 22:10:25
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "smE" <n...@n...com> wrote in message news:4vewbecjlnrx.dlg@th.el.ma...
    > Zadzwoniłem do citi i wyjaśniłem sprawę. Podobno jest jakaś promocja, a
    > przynajmniej ja w niej biorę udział, która polega na tym, że w styczniu
    > nie muszę spłacać kwoty minimalnej. Dlatego też nie mam dostępnej
    > informacji do kiedy trzeba spłacić kartę :) Od lutego ma być normalnie.

    Upewnij sie jeszcze - oczywiscie ze jest taka promocja, ale i tak powinno
    pokazac sie "0 zl termin splaty xx.xx.xxxx", a przynajmniej tak pokazuje
    sie to na wyciagu papierowym czy tym online w pdfie.
    Jak sadze trafiles na niepewnego tej wiadomosci konsultanta, sprawdz
    jeszcze ze trzy razy i wtedy wyciagnij srednia :).