eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanieRe: KK Citi - nowe logowanie
  • Data: 2008-01-21 21:06:50
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message
    news:fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl...
    >> [..] bo pracownicy infolinii sa
    >> bardzo odporni na tlumaczenia, ze czegos nie widac, bo maja w skryptach
    >> napisane ze widac i tyle).
    > To niestety prawda -- nie tylko na infolinii.

    Znowu pozwole sobie spojrzec na to z drugiej strony ;).

    Otoz pracownicy infolinii citi moga sobie smialo wystawic laurke, bo w
    polowie wlasnie dlatego w tym banku na razie osiadlem :). Rozmowa z nimi i
    tak jest na duzo wyzszym poziomie, niz z konsultantami niektorych innych
    bankow, jak np.:
    - bzwbk -- gdzie przez telefon mozna tylko dostac bledna informacje
    (sprawdzone 3 razy, po ktorych przestalem tam dzwonic), zero mozliwosci
    zalatwienia jakiejkolwiek sprawy -- zawsze "do oddzialu musi pan pojsc" (7
    lat doswiadczen)
    - mbank -- duzo mozna zalatwic, ale sam model dzialania banku ogranicza
    pewna wygode (np. nie mozna pewnych spraw zalatwic z zywym czlowiekiem, bo
    nie ma oddzialow), ktora w citi jest lepsza

    Heh, ten citi to bardzo kontrowersyjny bank...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1