eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanieRe: KK Citi - nowe logowanie
  • Data: 2008-01-26 00:30:26
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 25 Sty, 17:58, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > "mvoicem" fnbg4p$k...@i...gazeta.pl
    >
    > > Owszem (co też napisałem dalej), ale jeszcze
    > > niedawno kosztowały. Stąd przyzwyczajenie.
    >
    > Ciekawe, czy i w Polbanku (greckim banku) też oleją mnie,
    > gdy do nich przyjdę i załatwią mnie, jeśli do nich zadzwonię.
    > A mam problem, bo u mnie polbankowa strona nadal stoi...
    >
    > BTW -- muszę szukać nowego banku... (skoro Polbank olewa klientów)
    >


    A dziwiles sie, gdy nie podzielano twojego entuzjazmu.
    Polbank jest OK, poki wszystko dziala - gdy sa problemy....to koniec.
    Dlatego jako bank internetowy dla konta podstawowego jest raczej
    bankiem wysokiego ryzyka.

    Watpie, zebys cokolwiek odnosnie systemu dowiedzial sie w oddziale -
    pracownicy nie maja wiedzy w tym zakresie - wydaja pakiety
    aktywacyjne, instrukcje i tyle.

    Traktujac ich wylacznie jako marmurek do konta oszczednosciowego i
    karty kredytowej, z czesciowym podgladem przez net - jest OK.

    Sporo osob korzysta tez z ich kart debetowych do platnosci w necie -
    tez sie w ym sprawdza.

    Sadze, ze struktura posiadanych i pozadanych klientow jest u nich
    taka, ze bardziej funkcjonalny system obslugi internetowej konta nie
    jest potrzebny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1