eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanieRe: KK Citi - nowe logowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!xs4all!news.glorb.com!postnews.google.com!
    e4g2000hsg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Date: Fri, 25 Jan 2008 16:30:26 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <e...@e...googlegroups.com>
    References: <fmvqln$a19$1@atlantis.news.tpi.pl> <s...@a...kjonca>
    <7...@t...el.ma> <fn0dob$6s7$1@news.onet.pl>
    <8359hbx0w7c2$.dlg@th.el.ma> <4793c150$0$29602$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl>
    <479509a8$0$32189$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn36jd$6gv$2@news2.task.gda.pl>
    <47951f60$0$32195$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn7meb$2pb$1@news2.task.gda.pl> <fn8hkk$r7h$2@inews.gazeta.pl>
    <fn9l0j$5e4$1@inews.gazeta.pl> <fnbg4p$kr7$1@inews.gazeta.pl>
    <fnd80t$7g5$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1201307427 14275 127.0.0.1 (26 Jan 2008 00:30:27 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jan 2008 00:30:27 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e4g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.10) Gecko/20071115
    Iceweasel/2.0.0.10 (Debian-2.0.0.10-0etch1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436218
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25 Sty, 17:58, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > "mvoicem" fnbg4p$k...@i...gazeta.pl
    >
    > > Owszem (co też napisałem dalej), ale jeszcze
    > > niedawno kosztowały. Stąd przyzwyczajenie.
    >
    > Ciekawe, czy i w Polbanku (greckim banku) też oleją mnie,
    > gdy do nich przyjdę i załatwią mnie, jeśli do nich zadzwonię.
    > A mam problem, bo u mnie polbankowa strona nadal stoi...
    >
    > BTW -- muszę szukać nowego banku... (skoro Polbank olewa klientów)
    >


    A dziwiles sie, gdy nie podzielano twojego entuzjazmu.
    Polbank jest OK, poki wszystko dziala - gdy sa problemy....to koniec.
    Dlatego jako bank internetowy dla konta podstawowego jest raczej
    bankiem wysokiego ryzyka.

    Watpie, zebys cokolwiek odnosnie systemu dowiedzial sie w oddziale -
    pracownicy nie maja wiedzy w tym zakresie - wydaja pakiety
    aktywacyjne, instrukcje i tyle.

    Traktujac ich wylacznie jako marmurek do konta oszczednosciowego i
    karty kredytowej, z czesciowym podgladem przez net - jest OK.

    Sporo osob korzysta tez z ich kart debetowych do platnosci w necie -
    tez sie w ym sprawdza.

    Sadze, ze struktura posiadanych i pozadanych klientow jest u nich
    taka, ze bardziej funkcjonalny system obslugi internetowej konta nie
    jest potrzebny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1