  • Data: 2008-02-02 21:05:43
    Temat: Re: [KK Citi] samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Zalezy jaki bank.

    gold w citi

    > Osobna kwestia jest to, ze mam zablokowana wyplate gotowki.

    oo, nie wiedzialem ze tak mozna - zorientuje sie w citi jak to jest
    i czy jest to mozliwe u nich

    > Nie mozna, nie przy pierwszej karcie. Ale mozna ja zastrzec i w kolejnej
    > PINu juz mozna nie miec.

    a to juz durne jest ;-)
    ale byc moze bede wymienial KK, bo chcialbym ze zdjeciem
    (tylko z powodu wiekszego bezpieczenstwa - teoretycznie..)

    > Niektore banki maja ubezpieczenia (bezplatne) np. do Golda Multi jest
    > ubezpieczenie ponizej 150 euro (bo powyzej to i tak jest ubezpieczenie
    > "ustawowe"). W Millenium takie ubezpieczenie jest juz platne.

    jak czytalem w regulaminie do karty, to bank odpowiada za wszystko
    co jest powyzej 100pln - chyba, ze (i tutaj cytat)
    "do Transakcji doszlo z winy klienta"
    Teraz pytanie, co to tak naprawde oznacza, bo ja to rozumiem jako
    powiedzenie komus, jaki mam pin i danie mu do łapki karty :-)

    Sierp