eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi- wyciagi na email nie przychodzaRe: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
  • Data: 2009-09-09 22:35:51
    Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal pisze:
    > Witajcie
    >
    > Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
    > zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
    > jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
    > dostępny w Citibank Online.
    > W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę
    > wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.
    >
    > W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste
    > (żeby nie było, że bujam):
    >
    > EDYTUJ PROFIL
    > Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:
    >
    >
    > Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
    > Alternatywny adres e-mail:
    > Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
    > Załącz wyciąg online
    > do e-maila powiadamiającego:
    > Tak
    >
    > Zgoda na otrzymywanie
    > materiałów marketingowych :
    > Tak
    >
    > A oto radosny email:
    >
    > Drogi Kliencie,
    >
    > milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
    > dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie
    > do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o
    > autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu
    > prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.
    >
    > Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na
    > swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych
    > haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.
    >
    > Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas
    > uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego
    > bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania
    > dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.
    >
    > W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
    > dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
    > Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta,
    > zachecamy do otworzenia zalacznikow.
    >
    > Serdecznie pozdrawiamy,
    > Dzial Obslugi Klienta
    >
    >
    > Żadnych załączników.
    >
    > Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na
    > tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
    > Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami
    > o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe:
    > wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć
    > potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.
    >
    >
    > Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w
    > systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg
    > pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem
    > to mi niepotrzebny.
    >
    > Macie jakieś uwagi i sugestie?
    >

    Ja nawet emaila powiadamiajacego nigdy nie dostalem.
    Rowniez ogladam wyciag juz w systemie dzien czy dwa po wygenerowaniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1