eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi- wyciagi na email nie przychodzaKK Citi- wyciagi na email nie przychodza
  • Data: 2009-09-09 21:52:43
    Temat: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie

    Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
    zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
    jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
    dostępny w Citibank Online.
    W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę
    wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.

    W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste
    (żeby nie było, że bujam):

    EDYTUJ PROFIL
    Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:


    Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
    Alternatywny adres e-mail:
    Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
    Załącz wyciąg online
    do e-maila powiadamiającego:
    Tak

    Zgoda na otrzymywanie
    materiałów marketingowych :
    Tak

    A oto radosny email:

    Drogi Kliencie,

    milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
    dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie
    do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o
    autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu
    prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.

    Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na
    swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych
    haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.

    Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas
    uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego
    bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania
    dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.

    W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
    dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
    Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta,
    zachecamy do otworzenia zalacznikow.

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Dzial Obslugi Klienta


    Żadnych załączników.

    Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na
    tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
    Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami
    o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe:
    wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć
    potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.


    Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w
    systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg
    pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem
    to mi niepotrzebny.

    Macie jakieś uwagi i sugestie?

    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1