  • Data: 2007-01-17 19:26:31
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nic poki co wiecej plusow niz minusow, i na chwile obecna
    > zdecydowanie polecam Citi. A ich KK jest chyba najlepsza na rynku, z
    > tych dostepnych dla kazdego (jakies Platyny czy Goldy z innych bankow
    > pomijam).

    Ponad rok temu dostałem w Citi kk (limit 3000 zl) bez zaswiadczenia o
    zarobkach.
    A dzisiaj osoba z mojej rodziny dostala UWAGA! kk Citi VISA Gold z
    limitem 10 000 zł rowniez bez zaswiadczenia ;-)
    To sie nazywa zaufanie. Zaznaczam, że osoba ta nie miała nigdy
    bezposredniej stycznosci z Citi, jedynie karte dodatkowa.

    pozdr.
    RobertS