  • Data: 2007-01-17 21:11:15
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: szogun11 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > ... gdyz po kazdym zakupie za 1500 zl trzeba odbierac jakies telefony?
    > Bez zartow.

    nie przy kazdym zakupie, bo jak masz limit 3000 zl i za polowe limitu
    robisz zakup to moim zdaniem dobrze ze bank dzwoni, natomiast jak klient
    majacy limit 30.000 zl i robiacy zakup za 1500 zl to bank nie dzwonil by
    do niego bo nic w tym dziwnego, bogaty klient to kupuje..!! i ty moze
    sie nie zgodzisz, ale mam racje..!! a poza tym raz zadzownili i
    podejrzewam ze nastepnym razem nie zadzwonia, bo wiedza ze ten klient ma
    takie transakcje i nic w tym dziwnego!!