  • Data: 2007-01-18 17:32:45
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jan 2007 18:07:41 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >to byloby zbyt proste, bo jest roznica czy zaplacisz odsetki z gory = w
    >momencie wyplaty kredytu lub z dolu = razem z ostatnia rata
    >
    >w jednym i drugim przypadku oddasz tyle samo, a mimo wszystko RRSO
    >bedzie zupelnie inne...

    OK, ale czy płacisz z góry czy nie to wiesz i sobie to uwzględniasz w
    obliczeniach własnych.
    A w Citi dowcip polega na tym, że 9,9 płacisz co prawda nie z góry,
    ale również jest to kwota od całości pożyczanego kapitału, tyle że
    podzielona na równe miesięczne raty dodawane do raty kapitałowej.
    A zatem, gdyby uczciwie to policzyć - odsetki płacisz tylko od kwoty
    pozostającej do spłaty - to tak naprawdę kredycik ten jest
    oprocentowany na jakieś 18% :)

    PG