    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK CitiBank
    Date: Mon, 14 Jan 2008 15:34:51 +0100

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnfolcuq.i71.kjonca@alfa.kjonca...
    > Dnia Mon, 14 Jan 2008 01:49:28 +0100,
    > osoba podpisana: TZ <g...@t...cy>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > ostatnio miałem taką sytuację :| (Ach, te świąteczne prezenty)
    > CitiSłoń powiedział, że jeśli na dzień generowania wyciągu nie będzie
    > przekroczenia, to te 49 nie bedzie naliczone (i wyglada, że tak jest -
    > wyciąg się wygenerował, a opłaty nie ma)

    A ja sie zastanawiam, co to znaczy 'przekroczenie limitu'?

    Jak mam konto z limitem, to nie ma w ogole mozliwosci wyjecia z
    bankomatu/zaplacenia wiecej niz jest limit. Przekroczenie byloby mozliwe,
    gdyby bank nie mial z czego pobrac swoich oplat.

    Przeciez wiekszosc transakcji jest autoryzowana, a jesli nawet pojde do
    supermarketu i kupie sobie piwo za 2,69, przy czym kwota nie bedzie wymagala
    autoryzacji online, a przekroczy limit o 69 groszy, to czyja to wina? Kto na
    biezaco wie co do grosza ile ma wydane na kk? Dlaczego bank uzytkownika tym
    obarcza, zamiast autoryzowac kazda transakcje?