  • Data: 2008-01-15 11:35:42
    Temat: Re: KK CitiBank
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "ygreko" 478c6a7f$0$29540$f...@m...aster.pl

    > Niekoniecznie, po przeczytaniu regulaminu mysle sobie, ze ostatecznie moze
    > byc, jak jest, bo to nie jest kara za przekroczenie limitu naliczana od
    > razu, tylko w momencie wystawienia wyciagu. Czyli gdy wiem, ze jestem blisko
    > przekroczenia limitu, to powinienem sobie liczyc ile jeszcze moge wydac, a
    > jak juz wydam, to po prostu przelew na rachunek karty w kwocie odpowiedniej
    > i w ten sposob unikam kary.
    > W dobie podgladu przez net i kalkulatora w windowsie mozna to zrobic,
    > kontrolujac zadluzenie co 2-3 dni, a w poblizu wyciagu nawet czesciej.

    Ja zwykle zaglądam częściej. Nie zaglądam do Inteligo, bo tam nic nie mam
    i nie zaglądam do KK Citi, bo tam mam mniej niż 2 złote i nie wierzę w cuda
    rozmnożenia.

    Rzut oka trwa przysłowiową chwilę -- ze trzy razy mniej niż napisanie,
    sprawdzenie i wysłanie tego postu, więc można to robić wielokrotnie
    w ciągu dnia. :)

    Jeśli ważny jest moment wystawiania wyciągu, to chyba można się pogodzić
    z groźbą kary, choć nadal tajemnicą pozostaje sposób dochodzenie do
    przekroczenia limitu :) w onlineowych transakcjach.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/