  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 28 Jan 2008 18:17:42 +0100
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: KK CitiBank 5Plus (ponownie;)

    Cześć Bartoszu!

    W poniedziałek, 28 stycznia 2008, o godz. 17:29:24, napisałeś na temat: "KK
    CitiBank 5Plus (ponownie;)"
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski b...@h...net, news:fnkvt4$338$2@news2.task.gda.pl

    > To są transakcje bezgotówkowe, więc liczą się normalnie tak jak zakupy w
    > sklepie.

    OK :)
    Pytałem swojego doradcy to niby tak ale do końca nie był pewien i polecał
    mały zakup...

    > Jeżeli u Ciebie wszędzie only cash

    Lubuskie czyli praktycznie Zielona Góra i tam markety.
    Zazwyczaj w nich jak już byłem to zakupy na 500-800zł.
    Tylko ta odległość, w dwie strony to prawie 100km.

    > to wbijaj na allegro i szukaj aukcji z "płatność allegro" albo na ebay i
    > paypal albo po innych sklepach internetowych szalej gdzie można płacić
    > plastikiem.

    Szaleć to nie chcę ;-)
    Kupuję tylko to co jest potrzebne w danej chwili.

    > Doładowanie komórek w bankomacie albo przez www i coś pewnie by się
    > jeszcze znalazło ;)

    Też rozwiązanie pewne jest.
    Tyle, że znowu swoje dwa SimPlusy 'dobijam' z Plusa abonamentowego i mam
    darmowy kredyt na ok. 45 dni +20% gratis doładowania.

    --
    Hej!
    TZ

    - Serce znajduje się na mostku. -