  • Data: 2011-03-03 21:49:09
    Temat: Re: KK Citibank MC World - sa jakies kruczki?
    Od: osa <o...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 08:32, xbartx pisze:

    > Ja w styczniu, już po wejściu T, testowałem kk jubileuszową i bez żadnych
    > zaświadczeń chcieli mi dać bodajże 7k pln. Nie miałem wtedy u nich nic i
    > dalej nic nie mam.

    Na stronie piszą że wymagają zaświadczenia o zarobkach, a pytałem
    wczoraj przelotem w oddziale i panienka 2x potwierdziła że nie jest
    wymagane... proponowała żebym od razu złożył wniosek ale nie
    skorzystałem bo się spieszyłem ;) Macie jakieś doświadczenia z ostatnich
    dni (tygodni) w tej kwestii?

    Mam jeszcze dwa pytanka:

    1. Czy wniosek i umowę podpisuje się przy jednej wizycie czy trzeba
    więcej wycieczek odbyć, aby najpierw zawnioskować, potem dumają nad
    zdolnością i na koniec kolejna wizyta aby podpisać umowę?
    2. Karta przychodzi listem zwykłym, poleconym czy kurierem? A może
    wybijają kartę od ręki jak to kiedyś u nich było?

    Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam!