  • Data: 2007-10-16 10:10:56
    Temat: Re: KK Citibank - podwyzszanie kimitu
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 19:26:52 +0200, Mithos napisał(a):

    > Mi ogolnie daja wysokie limity tam gdzie nie chce, a tam gdzie chce i
    > mam duze wplywy to mi nie daja. To jest moj bankowy dramat ;)

    W sumie muszę powiedzieć, że u mnie jest podobnie, bo z mbanku, w którym
    coś tam się kiedyś zawieruszy, kk dostałem z limitem 10k na podpis i bez
    innych papierów. W Multi jak miałem główny ROR i kk z limitem bodajże
    3k/4k to za cholere nie chcieli podnieść bez przyniesienia tony papierów.
    Ot takie to życie pokrętne ;)

    Xenocide