eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[KK] Dopadło mnie...Re: [KK] Dopadło mnie...
  • Data: 2006-08-22 12:59:58
    Temat: Re: [KK] Dopadło mnie...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "0zero" <M...@y...com> napisał w wiadomości
    news:eceud7$j7q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> To na 100% była transakcja internetowa. Na podstawie opisu na wyciagu
    >> znalazlem nawet stronę, na której można było tego dokonać. Rozumiem, że
    >> można ustalić kto (na czyją korzyść) został dokonany zakup i kto dostał
    >> towar / usługę tam zapłaconą. Tylko trzeba chcieć to ustalic !
    >>
    >
    > Zauważ że polskie prawo o 150 euro odpowiedzialności nie CHRONI tranzakcji
    > internetowych (tylko takie z fizycznym ukradzeniem karty).
    > Jeśli podano prawidłoo twoje dane adresowe to szanse na reklamacje są
    > zerowe.
    > Było o tym kilka razy na grupie

    czy to zwalnia bank z obowizaku solidnego przeprowadzenia reklamacji
    tj zwrocenia sie do firmy obslugujacej witryne o zablokowanie tranzakcji,
    ew. udostepnienie danych na ktore uslyga/towar mial zostac przeslany ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1