    From: "Krzysztof Kowalewski" <K...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK EC/MC PKO BP SA
    Date: Tue, 14 Jan 2003 10:18:14 +0100

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:avuvn4$3ms$1@news.gazeta.pl...
    [...]
    > Chcialbym tez potwierdzenia lub zaprzeczenia informacji, ktora zdobylem z
    > dwoch zrodel a jest ona sprzeczna. [...]. Czyli jesli
    > zlodziej-znalazca sie nia posluzy, to kosztuje mnie to nie wiecej niz 200
    PLN
    > czy chodzi o kazda transakcje ponizej 200 PLN a moze ich byc nieskonczenie
    > wiele?

    Z regulaminu karty:

    "1. Na życzenie Posiadacza karty głównej, PKO BP SA może przejąć
    odpowiedzialność za zobowiązania finansowe powstałe w wyniku transakcji
    dokonanych przy użyciu utraconej karty kredytowej, na 24 lub 48 godzin przed
    zgłoszeniem utraty karty kredytowej, z zastrzeżeniem § 52.
    2. Przejęcie odpowiedzialności, o której mowa w ust. 1, staje się skuteczne
    po upływie odpowiednio 24 lub 48 godzin od chwili zgłoszenia życzenia.
    3. PKO BP SA przejmuje odpowiedzialność w zakresie, o którym mowa w ust. 1,
    od kwoty 200 zł."

    Przejmuje odpowiedzialność... za zobowiązania finansowe (zakres ust. 1) od
    kwoty 200zł - to znaczy chyba, że całość zobowiązań ma przekroczyć tę kwotę,
    czyli suma transakcji. Ale rzeczywiście, może to być trochę niejasne.

    Krzysztof