  • Data: 2010-01-31 19:30:38
    Temat: Re: KK Eurobank Premium Club - bez KFC
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello,

    Valdi pisze:

    > OK. Zgadzam się co nie zmienia faktu, że Chińczyka (jeżeli ma się sprawdzone
    > knajpki) można wcinać codziennie,

    Nie można. Jak podróżowałem po USA i codziennie jadłem w innym miejscu,
    to miałem do wyboru w zasadzie tylko fastfoody i wszechobecnych
    chińczyków (fakt, że w tych okolicznościach nie mogły to być "sprawdzone
    knajpki"). Wybór oczywiście zawsze padał na żółtków, ale po 6 tygodniach
    miałem już dosyć... Po powrocie miesiącami nie mogłem patrzeć na
    chińszczyznę... :-)

    --
    MiCHA