  • Data: 2009-05-14 12:46:27
    Temat: Re: KK Eurobank - załatwianie..
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kranu" guf41f$rdh$...@m...internetia.pl

    > Znieciepliwiony, z ciekawości i zachęcony 2 latami za darmo wypełniłem wniosek na
    stronie Citi z którym w ogóle nie jestem
    > związany i za 20 minut oddzwoniła Pani potwierdzić jego złożenie, na drugi dzień
    telefon o wstępnej akceptacji wniosku, następnie
    > telefon od doradcy który na kolejny dzień przyjedzie z umową wcześnie rano do mnie
    do pracy i nie potrzebuje papierów z pracy -
    > czyli po prostu ciągle coś się dzieje w sprawie. Nie wiem jak będzie z kartą, ale
    póki co miło, szybko i sprawnie idzie to
    > załatwianie.

    Zanim minie 11 miesięcy, zadzwoń do Citi i zapytaj, czy karta w następnym
    roku będzie za darmo. Jeśli powiedzą Ci, że nie będzie, poproś o jej
    zamknięcie -- wówczas następny rok będziesz miał za free. Itd...

    Z Citi raczej nie ma kłopotów, ale trzeba ,,szantażować'' zamknięciem.
    Procedura jest dobrze przygotowana i jest przestrzegana przez Citi. :)

    IMO mogliby sami dzwonić i pytać, dlaczego klient chce ;) zamknąć kartę
    oraz proponować przedłużenie bez opłaty. Mógłby to nawet robić jakiś automag. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'