  • Data: 2010-03-01 14:59:03
    Temat: Re: KK Eurobanku juz nie Premium Club
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik XYZ j...@m...bin ...

    > Naprawdę opłaca Ci się robić zakupy w tych miejscach dla punktów, które
    > mają wartość 1 gr/pkt.?

    W przypadku nagród czasami wiecej.
    Niemniej - pytanie - dlaczego nie?
    Tankuje i tak na BP lub shell (na shellu nigdy nic nie uzbierałem, poza
    hot-dogiem i jeszcze mi punkty ostatnio skasowali), kupuje czesto i tak na
    allegro, w realu robie czasami zakupy i na pewno nie porównuje czy litr
    mleka kosztuje 2 czy 2,10 (kto w ogole porównuje???).