  • Data: 2008-08-27 11:08:36
    Temat: Re: KK Fortis Banku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
    > Skusilem sie na fortisowa karte i dzis dotarla do mnie umowa.
    > Skladajac wniosek zaznaczylem, ze chce uruchomic automatyczna splate z
    > rachunku karty. Na umowie jako termin splaty jest podane "dzien po
    > zamknieciu okresu rozliczeniowego". Wyglada mi na to, ze Fortis chce
    > obciazac mnie tego samego dnia co wydruk wyciagu. Chyba, ze inne wg
    > nich jest rozumienie dnia zamkniecia wyciagu i oznacza to dzien uplytu
    > grace periodu.
    > Zastanawiam sie czy pokreslic umowe, czy jej nie odsylac, czy moze
    > odeslac bez zmian wierzac, ze wszystko bedzie ok (czytaj: jak w innych
> [...]

    w planet nie mam takiego wariantu, zeby splacala się automatycznie
    bez mojej ingerencji - jest rachunek z którego się spłaca kartę
    ale cały automat polega na tym, żeby po wytworzeniu wyciągu (a w
    Fortisie
    dodaj do tego jeszcze ze 2 dni) kliknąć na spłatę i wybrać 50zł, całość
    zadłużenia
    lub inną kwotę. Data najpóźniejszej spłaty podstawia się sama i rachunek
    z którego
    ma iść spłata - oczywiście możesz dagtę zmienić

    są też wygodne powiadomienia np. na e-mail (lub SMS) X dni przed
    terminem spłaty
    - na e-mail są darmowe
    *** blad ***