  • Data: 2008-02-28 22:24:03
    Temat: Re: KK GEMoney Bank - rezygnacja
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Nie wiem jak w Vobisie, ale mam doświadczenie z Euro-AGD - i nie musiałem
    > wpłacać pierwszej raty w sklepie, też mam 20 x 0%

    Ponoć musiałem, dla mnie bez znaczenia...

    > Jesteś świadom, że to dopiero po aktywowaniu karty? Chyba, że masz na myśli
    > ubezpieczenie :-).

    Karty nie aktywowałem, bo najpierw przeczytałem w końcu umowę. 6,90
    kosztuje co mieisiąc posiadanie karty. Ubezpieczenie kredytu było
    dobrowolne i kosztowało 2PLN/mies., ale ja go nie brałem...

    > Pewnie tak, ja im poprzedną wypowiedziałem listem poleconym nad morze i było
    > OK.

    Jeśli tak będzie, to nie zapłacę nawet 1 grosza ponad 20 rat po 1/20
    ceny towaru, czyli prawdziwe 0%... ;)

    >I żeby rtay były prawdziwe 0 % - z ubezpieczenia trzeba zrezygnować
    pisemnie w
    > ciągu 30 dni od podpisania umowy kredytowej.

    Ja od razu zrezygnowałem przy podpisywaniu umowy.

    > ps. wiesz, że masz podgląd do konta karty przez www.gem24.pl ?

    Nie. Nawet nie chce mi się sprawdzać...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret