  • Data: 2008-05-20 08:04:34
    Temat: Re: KK Gold - platnosci zagraniczne i nie tylko, jaka?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatni wyciag zawieral zestawienie platnosci karta dwoch obcych mi
    > osob (chyba dolaczyli je jako bonus :).

    Takie bonusy zdarza sie wysylac równiez innym bankom. Ale jak zdecydujesz
    sie na wyciagi elektroniczne
    to ww. sytuacja nie wystapi.

    > Mialem problemy z
    > zaakceptowaniem reklamcji odnosnie platnosci w sklepie internetowym.
    a dokladniej?

    > Nie zwrocili mi automatycznie oplaty za karte przy obrocie podanym
    > powyzej - musialem sie o zwrot upomniec, a oni laskawie pieniadze
    > zwrocili.
    potwierdzam, bank zapomina o tym zwolnieniu, ale jak sie przypomni to zwroca
    (wystarczy telefon na infolinie)

    > Srednio 1 transakcja na 20 jest odrzucana przez terminal z powodu
    > chipa.
    wykonuje kilkadziesiat transakcji miesiecznie i jeszcze nie mialem takiego
    przypadku...

    > Takze jeszcze raz przedstawie swoje wymagania: karta do platnosci w
    > Polsce (glownie) i w strefie euro (czasami), z dobrym przelicznikiem
    > walutowym (tutaj chyba odpada Citi?), z dobrym podgladem przez
    > internet (tutaj odpada Polbank?), w systemie MasterCard. Gdyby byla
    > ladna to super :)
    sprobuj MC w ING, jezeli przebrniesz przez ich procedury to samo korzystanie
    z karty jest bezproblemowe:
    1. nie ma chipa
    2. dobre przeliczniki

    w ING mozesz zamienic kk BZWBK na ich karte...chociaz mnie sie to ostatnio
    nie udalo = cos w banku nie wypalilo
    --
    pozdrawiam
    RobertS