    From: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING - data splaty zadluzenia
    Date: Mon, 5 May 2008 18:31:58 +0000 (UTC)

    kashmiri <k...@i...pl> napisał(a):

    > Jesteś pewien???
    >
    > A jak wpłacam na poczcie i przelew idzie 5 dni, to też?
    >
    > IMHO liczy się data otrzymania środków przez wystawcę karty. A to, że
    > wystawca przymyka oko na kilkudniowy poślizg, to inna sprawa.

    Jak przelew idzie 5 dni, to piątego dnia kasa jest już do dyspozycji banku,
    natomiast w ING potrzebuje kolejny dzień, czy w moim przypadku dwa, na ich
    zaksięgowanie. Jak definiuję przelew z datą przyszłą, kasa wychodzi
    pierwszym elixirem i jest na koncie ING tego samego dnia do dyspozycji
    banku. Tymczasem zapis regulaminu KK sugeruję, że użytkownik karty powinien
    przewidzieć bliżej nieokreślony czas, aż bank sobie zaksięguje wpłatę.
    Jakoś nie wierzę w to aby bank przymykał oko na późniejszą spłatę. Raczej
    się obawiałem, że jak zaksięgują po terminie płatności, to trzeba będzie
    podania pisać i tułać się po oddziałach, żeby karę za opóźnienie odkręcić...

    Tomek