  • Data: 2008-04-02 20:11:18
    Temat: Re: [KK ING] kursy
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ft0oj3$goc$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie taki test wykonałem i jestem MOCNO zdziwiony. Zdenerwowany raczej
    > nie,
    > bo straciłem na kursach tylko 5zł ale fakt faktem - ING jest DO BANI.
    >
    > ING Pomarańczowa KK (VE płaska)
    > Płatność dokonana 29-03, rozliczona 02-04
    > 1 EUR = 3,706

    Kursy EUR banku z tabeli:
    31 marca 3,5878
    1 kwietnia 3,5745
    2 kwietnia 3,5744

    Powinno być rozliczone, po którymś z tych kursów. Mnie się zawsze zgadzało,
    nie wiem jak to mozliwe, że u Ciebie stało się jak się stało. Zgadzało mi
    się także dla walut innych niż EUR. Testowałem dla kredytowych: VC, VG oraz
    MC. Pomarańczowej akurat nigdy nie miałem okazji mieć.

    > Czy to dlatego że w ING to KK? W mBanku dla VE i VC kursy były zawsze
    > takie
    > same, więc to chyba nie ma znaczenia.

    Na pewno nie dlatego, że KK. Może to jakiś dziwny aspekt pomarańczowej
    karty?

    marekz