    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK ING - skandal :)
    Date: Thu, 18 Oct 2007 23:09:28 +0200

    MarekZ pisze:
    > Ale to taka karta "bez wyrazu" po prostu. Niczego szczególnie złego w niej
    > nie ma, ale i żadnych wyjątkowych zalet. Ma dwie fajne cechy: najlepszą
    > onlajnowość, limit odnawia się "natychmiast" po spłacie karty, a nie jak to
    > bywa w wiekszości banków nastepnego dnia oraz kwotową a nie procentową
    > prowizją za wypłatę w bankomacie. Z kolei dramatyczna wada to powiązanie z
    > rachunkiem ROR - brak możliwości spłaty przelewem z innego banku.

    Ale majac tam glowne konto to takie powiazanie nie jest zadna wada. Poza
    tym zaden inny bank nie chcial mi dac na ladne oczy limitu 16k :) Co
    prawda nie mam jeszcze fizycznie w rece nowej karty ale multilinia
    twierdzi, ze karta zostala juz wyslana do produkcji kilka dni temu wiec
    licze ze ja jednak dostane (chyba, ze multilinia sie myli to wtedy
    zamykam konto).

    Dzisiaj dostalem natomiast karte mBanku. O zgrozo nadruk z literek i
    cyferek juz jest czesciowo starty. Chyba nie ma kart o gorszej trwalosci
    niz to co oferuje pion bankowosci detalicznej BRE BANKU. Natomiast sama
    karta ladnie mi sie komponuje z portfelem :) Musze wykonac jakichs 6
    wymuszonych zakupow aby miec ja darmowa przez rok (aczkolwiek planuje
    polaczenie karty mBanku i ING w cos wiekszego, chcialbym MC Mistrzowska
    Raiffeisen bo to idealna karta zapasowa - 25 zl rocznie - no ile
    Raiffeisen mnie cos nie lubi bo nie chce mi dac karty :( ).

    --
    Mithos