  • Data: 2007-10-18 21:55:44
    Temat: Re: KK ING - skandal :)
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <s...@j...be> napisał w wiadomości
    news:kpnwp1xmnpag.1pxq6w4htzl4w.dlg@40tude.net...

    > Co do tego spłacania - parę dni temu multi samo zaproponowało mi wydanie
    > kk
    > na sam dowód. Dzień po podpisaniu wniosku na liście rachunków pojawił mi
    > się "RACH. DO SPŁATY KARTY KREDYT.". Kiedyś już miałem kk w multi i czegoś
    > takiego nie było. Domyślam się, że ta nowośc daje właśnie możliwość
    > spłacania kk przelewami z zewnątrz - ale mogę się mylić oczywiście:).

    No no. To byłby postęp.

    > Poza tym z ichniej kk można robić przelewy i brać kredyt ratalny (na 11% -
    > czyli niczego sobie). Wprawdzie niektóre inne banki też to mają, ale
    > znaczy
    > to tyle, że kk multi jest "na czasie".

    Przelewy prowizyjne to porażka. Raty to nie wiem, bo nie używam takich
    funkcji. Przelewy w Mille bezprowizyjne, Rajfi bezprowizyjne, BZWBK prowizja
    kwotowa 3 zł czy nic, Getin bezprowizyjne i 0% ale to jakiś ewenement z
    innego świata, Citi podobnie tylko trzeba się wykazac pewna dozą
    bezczelności :-). Jestem w trakcie "zamieniania" karty na Getin, zobaczymy
    czy nie dostanę odmowy. :-)

    > Do tego na http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit/
    > jest wzmianka "będziesz mógł ustalić własne limity bezpieczeństwa dla
    > różnych rodzajów transakcji, np. dla wypłat gotówki czy transakcji w
    > Internecie". O ile to prawda z tymi IO (co sprawdzę jak tylko karta dotrze
    > do domu), to mamy kolejną zaletę karty.

    O ile to prawda, to moja opinia jest jak widzę dość nieaktualna. Przestałem
    mieć tę kartę jakieś ponad 2 latka temu i od tamtego czasu nie byłem
    zainteresowany. :-)

    marekz