  • Data: 2010-09-29 10:07:12
    Temat: Re: KK KIS - pytanie
    Od: Homzik <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Darmowe w tym sensie, że nie ma prowizji za wypłatę typu 5/7 zł jak w
    innych bankach. Odsetki będą naliczane, ale w razie awaryjnej sytuacji
    można wypłacić gotówkę z bankomatu, a zaraz później zrobić przelew na
    odrobinę większą kwotę (np. wypłacamy 100 zł z bankomatu, a robimy
    przelew na 101 zł) i cała operacja wyjdzie dość tanio. Ja kiedyś
    wypłaciłem awaryjnie 20 zł to naliczyli mi chyba kilkanaście groszy
    odsetek.