    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukas Bank - duch przeszłości
    Date: Fri, 05 Feb 2010 01:47:24 +0100

    dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> writes:

    > Na mój gust jeśli nic nigdy nie przerwało biegu przedawnienia to
    > sprawa jest wygrana w dowolnej z tych instytucji i to już na starcie.

    Tego tez nie wiem. Jesli bank odrzuci jednak reklamacje, nie dostanie
    pieniedzy, wpisze klienta wszedzie gdzie moze + uzyje BTE (a to IMHO
    wszystko razem nie jest wcale pewne), to przed bankowym arbitrem itd.
    trzeba bedzie udowodnic, ze pieniadze sie bankowi nie nalezaly.
    Albo moze wystarczy, ze nalezalo sie 25 zl, a odsetki ustawowe (i tylko
    one) naleza sie dopiero od momentu poinformowania o zadluzeniu.
    Ale kto to tam moze wiedziec bez sprawdzenia w walce.
    --
    Krzysztof Halasa