  • Data: 2002-10-08 15:14:05
    Temat: Re: [KK Lukas] splata
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wrote:

    > w pazdzierniku 19 dzien miesiaca wypada w sobote, czy to oznacza, ze
    > moge dokonac splaty KK w dniu 21 pazdziernika i nie bede sie musial
    > potem o to wyklocac w reklamacjach ? Jak to wyglada obecnie w
    > praktyce w Lukasie ?

    Tez mam ten dzien splaty. Nikt Ci tego nie zagwarantuje, wiec radze Ci
    zlecic na 18.10.
    Co gorsza, nie dowiesz sie, czy policzyli Ci przekroczenie terminu (i czy
    reklamowac), bo jedno przekroczenie jest dozwolone.

    Ja splacam wewnetrznym z Lukasa, gdzie niby mozna ustawic na 19 i tak sie ma
    teoretycznie liczyc, ale po namysle ustawilem na 18.10 dla swietego spokoju.