eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Lukasa mi sie bedzie konczyc...Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.pi
    k-net.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Date: Thu, 30 Jan 2003 16:22:29 +0100
    Organization: PIK-Net Sieci Rozlegle - http://www.pik-net.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <b1bjg9$iuo$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    References: <b16eca$c19$1@topaz.icpnet.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shilo.silesia.pik-net.pl 1043943753 19416 213.216.88.26 (30 Jan 2003
    16:22:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...silesia.pik-net.pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Jan 2003 16:22:33 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226264
    [ ukryj nagłówki ]

    <k...@z...pl> wrote in message
    news:161a.000000d2.3e394088@newsgate.onet.pl...
    > Jeżeli będziesz rezygnował z KK Lukasa musisz pisemnie (!!!) złożyć taką
    > deklarację w oddziale. NIe pamiętam jaki okres czasu wcześniej ale na
    pewno
    > jest to minimum 30 dni, więc się zastanów.

    Eee, ja dzisiaj zamknąłem KK Lukasa - i nic nie wypisywałem. I niestety o
    ile rok temu Lukas bardzo mi się podobał to z czasem robił na mnie coraz
    gorsze wrażenie. Już jakiś czas temu zamknąłem konto, teraz przyszła pora na
    kartę. Obsługa jak zwykle niby miła, ale wkurza mnie w Lukasie totalny brak
    prywatności. Jest to najgorszy bank IMHO pod tym względem. Wszyscy słyszą co
    mówisz. Byłem jako jedyny klient w oddziale i trzech pozostałych pracowników
    stało koło nas (mnie i obsługującego mnie pracownika) i po prostu słuchało o
    czym rozmawiamy - troszkę to deprymujące. Oczywiście potwierdzenia
    zamknięcia karty nie dają.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1