  • Data: 2008-05-20 19:07:33
    Temat: Re: KK Mastercard ING
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mentos" <s...@p...nom.pl> napisał w wiadomości
    news:4833090b@news.home.net.pl...

    > Ja już prawie zapomniałem o tej karcie, a już na pewno jej nie potrzebuję.
    >

    > --
    > Pozdrawiam:
    > MENTOS

    A czy ktoś pozytywnie już ją dostał? U mnie wniosek rozpatrzony pozytywnie
    minął tydzień i nic - a miesiąc rozliczeniowy już tyka - zgodnie z rozpiską
    w internecie (500 PLN miesięcznie) - i kończy się 10 czerwca... To jakiś
    skandal jest czy co? I tak im sie udało, bo jakby się spóźnili jeden dzień z
    rozpatrzeniem wniosku to już bym dawno był w Multibanku z KK :))

    No to kto już dostał taką kartę pocztą i po jakim czasie?

    Pozdro
    KZ