  • Data: 2007-01-14 12:34:31
    Temat: Re: KK Mille - wymiana karty
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    K.K. napisał(a):

    > Wymieniona karta ma inny numer i pin. Wymiany dokonuje się gdy
    > poprzednia została utracona lub gdy jest 'spalona'.
    > Kto poniesie koszty związane z 'obsługą' ewentualnych fraudów bez
    > możliwości wykrycia faktycznych sprawców? Czy bank powinien 'nagradzać'
    > użytkowników wymienianych kart za narażanie siebie i banku? Czy Twoim
    > zdaniem całkowitym nieporozumieniem jest przeniesienie odpowiedzialności
    > na winnego lub partycypowanie winnego w tej odpowiedzialności?
    > Duplikat to dokładna kopia z tym samym numerem i pinem wydawana w
> [...]

    I nadal podtrzymuję pytanie - czy ktoś ma cennik z końca 2006 roku? Tam
    bodajże była pozycja w stylu "wydanie nowej karty" która chyba
    obejmowała i wydanie po zastrzeżeniu i duplikat (ale mogę się mylić -
    nie pamiętam dokładnie). W każdym razie jaka była opłata za wydanie
    karty po zastrzeżeniu w cenniku z końca 2006 (wersja sprzed ostatnich
    zmian)?