  • Data: 2005-12-14 22:21:16
    Temat: Re: KK Millennium - spłata innej KK
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Dec 2005 22:36:16 +0100, zbiggy <z...@p...taonet.pl>
    wrote:

    >Ad rem: wydaje mi się mocno podejrzane, że jest możliwy numer o którym
    >piszesz na zasadzie stałego punktu oferty - być może pozwalają raz przy
    >wydaniu nowej karty na "balance transfer", ale później to brzmi
    >nieprawdopodobnie dla kogoś, kto jest przywiązany do zasady że banki
    >zarabiają na produktach i starają się nie wprowadzać takich, które
    >umożliwiają działanie powodujące wyłącznie deficyt (jak np. kredyt 0% na
    >karcie)

    wiesz, to niekoniecznie jest tak. przeciez ktoś, kto się zadłuży
    spłacając inną kartę, niekoniecznie musi potem spłacić całość w grace
    period.
    inna sprawa, że jeśli ktoś jest na tyle bystry, by korzystać z takiej
    możliwości w Millennium, to raczej spłaci :) no ale w końcu komuś noga
    się powinie a Millennium cierpliwie czeka i liczy. Jak się okaże, że
    się nie opłaca, to pewnie za parę miesięcy zniknie ta oferta.

    PG