  • Data: 2007-08-29 20:10:13
    Temat: Re: KK Money.pl - koszty
    Od: provent <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sie, 20:40, Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> wrote:

    > A to nie dotyczy wyliczenia rzeczywistej stopy procentowej na
    > przykładzie kosztów ponoszonych przy zadłużeniu 1000 PLN? Weź się może
    > dokładniej wczytaj w regulamin i w zasady działania kredytówek...

    tak chodzi chyba o wyliczenie rzeczywistej stopy procentowej, z tym że
    jest to napisane w taki sposób, że na dzień dzisiejszy mam do
    zapłacenia 1000zł. Ten 1000 zł to odsetki jakie narosną w przypadku
    wzięcia kredytu na całą kwotę i spłacania go przez cały okres ważności
    karty. Po mału jakoś do tego doszedłem. W regulaminie wydawania/
    używania karty kredytowej nie znalazłem nic odnośnie wyliczania
    rzeczywistej stopy procentowej.