  • Data: 2006-02-03 17:28:03
    Temat: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Od: "Kriseek" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:drvqab.2j4.1@bambus.kjonca.bogus...
    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > [...]
    > A jakie obroty są uznawane za duże ?
    > KJ

    nie wiem czy to jest aktualne jeszcze bo 2005-02-26 na forum Aquariusa na
    www.multibank.pl napisano przez klienta o tajnej/poufnej ofercie
    lojalnościowej dla k.k.:

    Przy określonych średnich miesięcznych obrotach na k.kredytowej:
    Dla VC - min. 1000zł
    Dla VG - min. 2000zł
    Dla VP - min. 3000zł

    ale tak jak napisałem:
    1. nie wiem czy to dalej obowiazuje (w sumie to prawie rok juz minal),
    2. moze to dotyczyc tylko posiadaczy konta Aquarius.

    Ale sprobowac na multilini warto :)

    Powodzenia,
    Kriiseek