  • Data: 2006-02-03 21:48:22
    Temat: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Mnie Multibank olał, przy przyzwoitych obrotach i raczej nie sądzę, żeby
    > w Twoim przypadku będzie podobnie. Jeśli starczy Ci zdolności i masz
    > obroty na Multikoncie, to możesz próbować wyrobić nową kartę w
    > Multibanku :-)

    Obroty mam (w koncu napierw przelewam tam kase do splaty karty, wiec
    kasa musi wplywac) ale juz raz bank ich nie widzial, wiec ja nie bardzo
    wiem jak oni to licza (chcialem kiedys debetowa VC, ale im wyszlo iz nie
    mam na konto wplywow w wysokosci 1tys/miesiac pomimo iz mialem z 4 razy
    takie z tego co pamietam). Dlatego tez, nie chce sie bawic w rozne
    dziwne procedury bo nie widzi mi sie zostac na jakis czas bez KK. Zbyt
    duzo rzeczy zamawiam online poza krajem :)

    Zreszta wybiore sie w wolnej chwili do oddzialu. Bo to czego sie nie da
    zalawtic telefonicznie tam zalatwilem juz raz od reki.

    --
    pozdrawiam
    Mithos