    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Date: Sat, 04 Feb 2006 00:03:30 +0100

    sunwick napisał(a):
    > ja wlasnie z tego powodu przenosze karte, juz 4-ty chyba rok kasuja
    > mnie po 70zl. OStatnio wpadlem na strony ING i przeniesienie do nich
    > naprawde niezle wyglada

    Zgadza się, zrobiłem to samo. Żal tylko podlgądu blokad on-line... Aha,
    żeby mieć w ogóle dostęp przez Internet, musisz mieć u nich konto -
    wystarczy bezpłatne OKO.

    > ciekawe czy to beda weryfikowac ze jej juz nie mam? :)

    U mnie nie weryfikowali... Po 2 miesiącach dla świętego spokoju
    zaniosłem dowód rezygnacji z karty Multi (bo i tak z niej
    zrezygnowałem), ale pracownik nie był nim w ogóle zainteresowany:
    skopiował i wrzucił na biurko (tak, jakby zaraz to miało wylądować w
    koszu ;-).

    Marek