  • Data: 2008-05-06 18:44:43
    Temat: Re: [KK]Multibank - platnosc online CVV
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):

    > Z cyklu ciekawostki :)
    >
    > W poniedzialek dokonalem zakupu KK Multi online. Nie podalem kodu CVV
    > (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    > Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    Zapewne nie była to transakcja online, czyli nie zostałeś przekierowany na
    stronę operatora płatności. Dwa razy kiedyś się tak pomyliłem płacąc
    właśnie kartą Multibanku Visa Classic i system poinformował mnie, że
    transakcja nie doszła do skutku z powodu podania błędnego CVV2

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098