  • Data: 2007-05-26 21:58:42
    Temat: Re: KK Orange mBank w 9 dni
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 May 2007 23:35:31 +0200, Marcin Mokrzycki wrote:

    > U mnie wygląda to na razie tak:
    > - 27.04. - złożenie wniosku o kartę w systemie w oparciu o rachunki z
    > Orange, wniosek zostaje pozytywnie rozpatrzony po niecałych 10 minutach
    > (niski limit, godzina 2 w nocy - pewnie automat jakiś),
    > - 08.05. - mBank przekazuje kartę i umowę Siódemce, przesyłka trafia z
    > Łodzi do Warszawy,
    > - 14.05. - przyjeżdża do mnie kurier zostawia kartę, zabiera podpisany
    > egzemplarz umowy.

    Ciąg dalszy:
    - 19.05. - na stronie Siódemki pojawiła się informacja, iż odebrałem
    przesyłkę 19.05. o godz. 10:00, mimo, iż miało to miejsce 5 dni wcześniej,
    - 25.05. - mBank otrzymał podpisaną kopię umowy, zarejestrował ją w
    systemie oraz odblokował kartę.

    Czyli decyzja o przyznaniu karty w 10 minut, ale później miesiąc czekania.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki