  • 1. Data: 2007-05-18 19:19:28
    Temat: KK Orange mBank w 9 dni
    Od: Dobek <d...@g...com>

    Informuję, że od złożenia wniosku do otrzymania karty minęło 9 dni.
    Złożyłem 9 maja, dostałem dzisiaj.
    Dodzwonienie się do Siódemki graniczy z cudem ale i tak poszło im
    chyba nie najgorzej. Kartę dostali 16 maja, dostarczyli dziś.

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 2. Data: 2007-05-18 21:13:46
    Temat: Re: KK Orange mBank w 9 dni
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 18 May 2007 12:19:28 -0700, Dobek napisał(a):

    > Dodzwonienie się do Siódemki graniczy z cudem ale i tak poszło im chyba
    > nie najgorzej. Kartę dostali 16 maja, dostarczyli dziś.

    Karta w 9 dni to dość długo, niedawno robiłem (gdzie indziej) i miałem
    kartę po 6 dniach ;-)
    Co do Siódemki to mam swoje zdanie, gorszy jest (chyba?) tylko GLS.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-05-18 21:35:31
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 18 May 2007 12:19:28 -0700, Dobek wrote:

> [...]
    > Dodzwonienie się do Siódemki graniczy z cudem ale i tak poszło im
    > chyba nie najgorzej. Kartę dostali 16 maja, dostarczyli dziś.

    Tylko, że teraz chyba musisz poczekać, aż umowa z Twoim podpisem wróci do
    mBanku.

    U mnie wygląda to na razie tak:
    - 27.04. - złożenie wniosku o kartę w systemie w oparciu o rachunki z
    Orange, wniosek zostaje pozytywnie rozpatrzony po niecałych 10 minutach
    (niski limit, godzina 2 w nocy - pewnie automat jakiś),
    - 08.05. - mBank przekazuje kartę i umowę Siódemce, przesyłka trafia z
    Łodzi do Warszawy,
    - 14.05. - przyjeżdża do mnie kurier zostawia kartę, zabiera podpisany
    egzemplarz umowy.

    Najlepsze jest to, że na stronie Siódemki ostatni wpis dotyczący ww.
    przesyłki jest z 09.05.

    W systemie mBankowym wniosek ma status "Umowa i karta kredytowa została
    przekazana do firm".

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-05-19 21:17:43
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > U mnie wygląda to na razie tak:

    To i ja się "pochwalę":

    - 24.04 wieczorem - złożenie wniosku w oparciu o rachunki z Orange
    - 25.04 rano - wniosek rozpatrzony pozytywnie
    - 07.05 - przekazanie karty i umowy do "firmy kurierskiej"
    - 09.05 - kontakt telefoniczny kuriera Siódemki ze mną: niestety pracuje
    tylko w godzinach 9-17, niestety nie może w tych godzinach jechać w
    miejsce mojej pracy, bo to nie jego rejon, przekaże przesyłkę następnego
    dnia innemu kurierowi, który ze mną się skontaktuje i umówi miejsce i
    termin jej odbioru,
    - do 14.05 - zero odzewu ze strony Siódemki
    - 14.05 - próba dododzwonienia się do tej pokręconej firmy. Łatwo nie
    jest. Jak już udało mi się dodzwonić, dostałem inny numer - do "działu
    obsługi klienta", bo tam gdzie się dodzwoniłem to co najwyżej mogę
    zamówić kuriera. Po kilkunastu próbach dodzwoniłem się do tegoż działu,
    gdzie jedyną propozycją był... numer telefonu do biura w Krakowie, bo
    "ja nic nie mogę zrobić". Oczywiście próbowałem wcześniej dzwonić na
    numery "krakowskie", ale jeden numer był "niedostępny" (coś jakby
    uszkodzenie linii), drugi - VoIPowy - co prawda gdzieś tam dzwonił, ale
    po kilku dzwonkach jakiś automat _odbierał_ połączenie i nadawał do
    mojej słuchawki sygnał zajętości "z magnetofonu" (majstersztyk sztuki
    telekomunikacyjnej) - o czym poinformowałem moją rozmówczynię. Dostałem
    kolejny numer "krakowski - prawidłowy". Okazało się, że "nie ma takiego
    numeru". Jako żem uparty, zacząłem dzwonić na krakowski numer komórkowy
    "całodobowy", oczywiście z marnym skutkiem (nikt nie odbierał).
    Skontaktowałem się z mLinią (kurcze, po co to wszystko robiłem? dla
    marnej karty?? eh...) - tam oczywiście nikt nie może mi pomóc, mogą
    jedynie przyjąć "reklamację", ale "wie pan, czas rozpatrzenia to 30 dni,
    więc chyba nie warto" (sic!).
    - 15.05 - wieczorem (około 19-tej, nie po północy) spróbowałem zadzwonić
    jeszcze raz na komórkowy numer "całodobowy". Dwukrotnie nikt nie
    odebrał, za trzecim dostałem sygnał "zajęty". Wysłałem więc na ten numer
    nieco soczystego SMSa, zawierając w treści to, co myślę o całej sprawie
    i bałaganie szumnie nazywanym firmą kurierską, a szczycącym się
    certyfikatem ISO (rozumiem, że cały ten bajzel jest wysoce powtarzalny i
    tak po prostu wygląda ich standard obsługi).
    - 16.05 - z samego rana zjawił się w miejscu pracy kurier z przesyłką do
    mnie. Ciekawe, czy w ogóle odesłał podpisany egzemplarz do mBanku - na
    razie mBank nie potwierdził odebrania kopii umowy.

    Marek

  • 5. Data: 2007-05-23 20:47:10
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    >Ciekawe, czy w ogóle odesłał podpisany egzemplarz do mBanku - na
    > razie mBank nie potwierdził odebrania kopii umowy.
    >
    > Marek

    Na to bym nie liczył. Ja też nie dostałem potwierdzenia, ale wszystko
    działa.

    Gall Anonim

  • 6. Data: 2007-05-26 21:58:42
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 May 2007 23:35:31 +0200, Marcin Mokrzycki wrote:

> [...]
    > Łodzi do Warszawy,
    > - 14.05. - przyjeżdża do mnie kurier zostawia kartę, zabiera podpisany

    Ciąg dalszy:
    - 19.05. - na stronie Siódemki pojawiła się informacja, iż odebrałem
    przesyłkę 19.05. o godz. 10:00, mimo, iż miało to miejsce 5 dni wcześniej,
    - 25.05. - mBank otrzymał podpisaną kopię umowy, zarejestrował ją w
    systemie oraz odblokował kartę.

    Czyli decyzja o przyznaniu karty w 10 minut, ale później miesiąc czekania.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki