eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbank Era błąd formalny we wnioskuRe: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "cv" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
    Date: Sat, 1 Jan 2011 04:22:29 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 45
    Message-ID: <ifm6lt$cgl$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <iflu85$me$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-192-214.dynamic.chello.pl
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293852157 12821 87.206.192.214 (1 Jan 2011 03:22:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Jan 2011 03:22:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 101231-1, 2010-12-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543658
    [ ukryj nagłówki ]

    Szczęśliwego Nowego Roku !


    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iflu85$me$1@inews.gazeta.pl...
    > Czołem Grupowiczom
    > Ciekawa sytuacja spotkała moją żonę. Kiedyś udało mi się ją namówić żeby
    > złożyła wniosek o KK Polbank Era, bo karta korzystna, a ostatnimi czasy w
    > końcu się przekonała do płatności bezgotówkowych i trochę tego już
    > wykonuje.
    > Niestety Polbank pomimo niskiego wnioskowanego limitu, wniosek odrzucił.
    > Oczywiście powodu odmowy podać podobno nie mogli. Żoneczka trochę się
    > naburmuszyła, ale na szczęście w tym samym czasie Open zaproponował jej
    > KIS
    > i szybko przeprowadził całą procedurę, więc ostatecznie swoją KK ma i
    > używa.
    > I teraz ciekawostka. Kilka dni temu, w związku ze zmianą oferty wyprawiłem
    > szanowną małżonkę ponownie, do Polbanku żeby zmigrowała konto mistrzowskie
    > na pomagające. A tu dziewczyna w oddziale zaczyna jej sprzedawać story
    > jakie
    > to fajne KK ma Polbank i zachęcać do wzięcia Polbank Era, bez dodatkowych
    > formalności. Na to żoneczka zrobiła wielkie oczy, bo przecież wniosek
    > kiedyś
    > tam składała i został odrzucony.
    > Ostatecznie dziewczyna jej tą kartę wcisnęła i to z większym limitem niż
    > poprzednio chciała, bo niby okazało się, że poprzedni wniosek został
    > odrzucony tylko z powodu błędów formalnych. Jest to o tyle dziwne, że
    > wniosek był składały osobiście w oddziale, więc wszystkie dane były
    > weryfikowane i rejestrowane przez pracownika banku.
    > Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
    > kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
    > współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią
    > zdefiniować
    > poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
    > szkoleń powinni po premii dostać.
    >
    > Dużo Dobrego w Nowym Roku życzę
    > Tomek
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1