  • Data: 2008-06-04 14:32:55
    Temat: Re: KK Polbank MasterCard - kilka pytań.
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Jun 2008 13:51:40 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Nie chcę nic sugerować, ale przed decyzją przejrzyj może archiwum grupy pod
    > kątem doświadczeń ludzi z obu bankami..... Bo trochę dziwię się, że
    > przenosisz.
    >
    > k.

    Jestem świadom zagrożeń :)

    Co do samego przenoszenia: oczywiście jest możliwość przeniesienia, tylko,
    że Polbank w takiej sytuacji spłaca zadłużenie na przenoszonej karcie - co
    oczywiście nie jest darmowe, bo kosztuje 5% wysokości zadłużenia.
    Niezależnie czy zadłużenie jest spłacane natychmiastowo, czy rozbite na
    kilka rat.
    W związku z powyższym przeniosłem inną KK na której zadłużenie było 0zł :)
    Uniknąłem zabawy z papierkami i prowizji od spłaty zadłużenia na karcie :)

    pozdrawiam