  • From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: KK Polbank ubezpieczenie
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 11 Jul 2009 12:53:30 +0200

    In <news:h39m8v$kn1$1@inews.gazeta.pl> Slavekk typed:

    > Ponieważ nowea TOiP Mille chyba mnie z niego wypędzi, a KK mam tam do
    > konta - rozglądam się za inną KK z przywoitymi przelicznikami
    > międzynarodowymi.
    > Pomyślałem o KK Komfortowej w Polbanku.
    > W ich TOiP jest jakieś płatne ubezpieczenie zerocośtam od salda -
    > można z tego zrezygnować?

    Moim zdaniem nie. W praktyce zobaczę za kilka dni na wyciągu.
    Wprowadzili to po prostu dość niedawno. Natomiast bardzo chętnie bym się
    dowiedziała, że jednak nie jest obowiązkowe ;)

    > Drugie pytanie: zbyt pobieżnie przeglądałem TOiP Polbanku czy
    > faktycznie nie ma dodatkowych kosztów utrzymania KK przy normalnym
    > korzystaniu?

    Nie ma.
    Jest za to dodatkowo 0,75% cashback, co pokrywa z naddatkiem 0,12% owego
    obowiązkowego (IMO) ubezpieczenia.
    Ograniczenie cashback to nie więcej niż 30 zł miesięcznie, czyli do
    obrotu 4000 zł.

    Brałam tę kartę m.in. dlatego, że nie było żadnych płatnych
    obowiązkowych ubezpieczeń, i po kilku tygodniach zmienili mi reguły gry
    - wprowadzając własnie i ubezpieczenie, i cashback, który to
    ubezpieczenie pokrywa.

    Więc w zasadzie można uznać że ubezpieczenia bezpłatne jest - chyba że
    ktoś się nastawia własnie na jak najbardziej korzystny % cashback.

    Tak jak napisałam - wszystko to teoria, bo sprawa stosunkowo świeża (od
    16 czerwca bodajże), za kilka dni poczytam sobie wyciąg i zobaczę co
    naprawde jest grane.

    --
    Imka