eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbank vs BZWBK vs CitibankRe: KK Polbank vs BZWBK vs Citibank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "misza" <m...@m...misza.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbank vs BZWBK vs Citibank
    Date: Fri, 9 Jan 2009 07:34:30 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 56
    Message-ID: <gk6rk0$ju9$1@mx1.internetia.pl>
    References: <gk0odv$cj1$2@inews.gazeta.pl> <gk222v$jc3$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    <gk2l3q$m3r$1@inews.gazeta.pl> <gk55qk$aq9$4@inews.gazeta.pl>
    <gk5ch9$lmi$1@mx1.internetia.pl> <gk634m$85n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-120-206.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1231483328 20425 77.253.120.206 (9 Jan 2009 06:42:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jan 2009 06:42:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 090108-0, 2009-01-08), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:469109
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:gk634m$85n$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > "misza" gk5ch9$lmi$...@m...internetia.pl
    >
    >> Ooo, odezwali się z City ... i ... : " Bo wie pan nasz system gubi dane z
    >> wniosków internetowych i będzie pan musiał wypełnić jeszcze raz wniosek z
    >> przedstawicielem " :) Czy jeśli rzeczywiście będzie konieczne wypełnienie
    >> tych danych - na formularzu będzie zaznaczane, że wniosek jest
    >> "INTERNETOWY" i karta na 2 lata - gratis ??? :)
    >
    > ZTCW -- jest nieco ;) inaczej. Bank płaci agentom za spisywanie wniosku,
    > więc
    > opłaca się agentom spisywanie. Z przeciwnej strony -- bank płaci agentowi
    > dopiero wówczas, gdy klient zapłaci kartą... I czasami ;) bank odrzuca
    > wniosek...
    >
    > Ale może ja mam złe informacje. :)
    >
    > 2 lata? Mnie obiecywano nawet na trzy a jak doszło co do czego, okazało
    > się, że jest na
    > 1 rok i trzeba ,,szantażować''. :) Na czym polega ów ,,szantaż'' (metoda
    > standardowa
    > w Citi) i co trzeba uczynić? Ano trzeba powiedzieć (niekoniecznie
    > stanowczo) że się
    > z karty rezygnuje, jeśli bank zechce zabrać za kolejny rok. Wówczas bank
    > oświadcza,
    > że następny rok będzie za free. No i jest wówczas za free.
    >
    Hmm a co to za oświadczenie banku przez telefon ? Wczoraj też telefonista
    oświadczył, że
    wniosek/umowa będzie spisywana odręcznie, ale będzie traktowane jak
    internetowe i 2 lata
    gratis :) Czy takie słowo jest coś warte (albo ile więcej warte jest słowo
    wypowiedziane
    podczas rozmowy w której chcesz zrezygnować z karty) ?

    Widzę przez sobą umowę o kartę z mbanku (promocyjna) i jest wyraźnie
    pogrubione zdanie, że karta
    jest bezpłatna - koszt obsługi 0 zł.

    Jak podpisywałeś umowę z Citi to też był taki punkt wyszczególniony, że
    karta bezpłatna na 2 lata ???

    Zrobię tak, w trakcie rozmowy z agentem (umówienie się) spytam wprost o
    punkt na umowie/wniosku mówiący
    o bezpłatności karty przez 2 lata - jak będzie się mieszał, że nie ma, ale
    on zapewnia, to podziękuję i ponownie
    wniosek wypełnię przez internet. Wtedy tłumaczenie, że akurat znowu mój
    wniosek się nie zapisał będzie nie na miejscu,
    więc zaproponują spotkanie "bez wypełniania wniosku", tylko podpisanie :)


    Michał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1